W Polsce trwają prace nad nowym wskaźnikiem referencyjnym stopy procentowej. Wskaźnik ten stosowany jest przy ustalaniu oprocentowania kredytów, a także przy podawaniu kosztów produktów leasingowych, faktoringowych, inwestycyjnych czy ubezpieczeniowych. Oto co już dziś warto wiedzieć na temat nowego wskaźnika o nazwie WIRON.
Zanim wyjaśnimy Ci, na jakim etapie są prace i dlaczego zostały podjęte, przypominamy: na obecnym etapie nie musisz podejmować żadnych działań. Twoje umowy kredytowe z naszym bankiem pozostają bez zmian i są w pełni wiążące.
Najważniejsze, co musisz wiedzieć o WIRON:
Kto pracuje nad zmianą wskaźników referencyjnych?
Na wniosek uczestników rynku Urząd Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF) powołał Narodową Grupę Roboczą ds. reformy wskaźników referencyjnych (NGR). W jej skład wchodzą m.in. przedstawiciele:
Informujemy, ze nowa aplikacja mobilna dla systemu Android zostala opublikowana w sklepie Google Play. Nowa aplikacja mobilna nazywa się "KBS Myszyniec".
Adres do pobrania aplikacji mobilnej: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.bsmyszyniec.naszbank
Aplikację można również pobrać skanując poniższy qrcode:
Zapraszamy do zmiany obecnej aplikacji o nazwie Nasz Bank, na obecną aplikację KBS Myszyniec.
W jaki sposób zmienić aplikację mobilną?
zalogować się do aktualnie używanej aplikacji,
w menu Ustawienia wybrać „Usuń użytkownika”,
odinstalować aplikację Nasz Bank,
zainstalować aplikację KBS Myszyniec,
ponownie aktywować aplikację łącząc ją z kontem bankowym.
Instukcje instalacji, aktywacji i użytkowania aplikacji mobilnej:
Szanowni Państwo
Informujemy, iż 1 grudnia 2022 roku nowa wersja aplikacji mobilnej Nasz Bank 2.0 zostanie opublikowana w nowej odsłonie, która rozszerza systemy bankowości internetowej Internet Banking i Internet Banking dla Firm. Aplikacja dostępna będzie odpowiednio dla systemu Android w Google Play, a dla systemu iOS w App Store pod nazwą KBS Myszyniec.
Aplikacje mobilne stały się głównym kanałem kontaktu klientów z bankiem i korzystania z jego usług. Telefon mamy zawsze pod ręką i coraz więcej spraw załatwiamy, korzystając z zainstalowanych w nim aplikacji. Wygoda użytkowania jest dziś priorytetem. Wygląd nowej aplikacji Nasz Bank jest zgodny z najnowszymi trendami, dzięki czemu wierzymy, że mobilne bankowanie stanie się jeszcze łatwiejsze i szybsze.
Dzięki aplikacji Nasz Bank 2.0:
Zachęcamy do aktualizacji aplikacji mobilnej Nasz Bank!
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że w związku z pracami serwisowymi po stronie administracji publicznej od czwartku 27.10 do piątku 28.10.2022 w godzinach 21:00 - 4:00 część eUsług oraz Profil Zaufany będą niedostępne.
Przepraszamy za utrudnienia.