Menu

baner godziny otwarcia1


zastrzezenia kart

 

 

WIRON zastąpi WIBOR – informacje dla klientów

W Polsce trwają prace nad nowym wskaźnikiem referencyjnym stopy procentowej. Wskaźnik ten stosowany jest przy ustalaniu oprocentowania kredytów, a także przy podawaniu kosztów produktów leasingowych, faktoringowych, inwestycyjnych czy ubezpieczeniowych. Oto co już dziś warto wiedzieć na temat nowego wskaźnika o nazwie WIRON.

Zanim wyjaśnimy Ci, na jakim etapie są prace i dlaczego zostały podjęte, przypominamy: na obecnym etapie nie musisz podejmować żadnych działań. Twoje umowy kredytowe z naszym bankiem pozostają bez zmian i są w pełni wiążące.

Najważniejsze, co musisz wiedzieć o WIRON:

  • Zrzeszenie BPS, do którego należy Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu, uczestniczy w pracach nad reformą wskaźników referencyjnych.
  • Aktualnie klienci naszego banku nie muszą podejmować żadnych działań związanych z publikacją nowego wskaźnika – WIRON.
  • W najbliższym czasie nie będziemy wprowadzać żadnych zmian w obowiązujących umowach kredytowych. Ustawowa zmiana istniejących umów kredytowych planowana jest dla całego sektora bankowego dopiero na rok 2025.

Kto pracuje nad zmianą wskaźników referencyjnych?

Na wniosek uczestników rynku Urząd Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF) powołał Narodową Grupę Roboczą ds. reformy wskaźników referencyjnych (NGR). W jej skład wchodzą m.in. przedstawiciele:

  • banków działających na polskim rynku, w tym Banku BPS reprezentującego Zrzeszenie BPS, do którego należy nasz Bank,
  • funduszy inwestycyjnych, firm ubezpieczeniowych, leasingowych, emitentów obligacji,
  • UKNF, NBP, Ministerstwa Finansów, BFG,
  • GPW Benchmark, czyli administratora wskaźnika WIBOR, spółki zależnej Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Aplikacja mobilna KBS Myszyniec

Informujemy, ze nowa aplikacja mobilna dla systemu Android zostala opublikowana w sklepie Google Play. Nowa aplikacja mobilna nazywa się "KBS Myszyniec".
Adres do pobrania aplikacji mobilnej: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.bsmyszyniec.naszbank

Aplikację można również pobrać skanując poniższy qrcode:

 

Zapraszamy do zmiany obecnej aplikacji o nazwie Nasz Bank, na obecną aplikację KBS Myszyniec.


W jaki sposób zmienić aplikację mobilną?

  • zalogować się do aktualnie używanej aplikacji,

  • w menu Ustawienia wybrać „Usuń użytkownika”,

  • odinstalować aplikację Nasz Bank,

  • zainstalować aplikację KBS Myszyniec,

  • ponownie aktywować aplikację łącząc ją z kontem bankowym.

 

Instukcje instalacji, aktywacji i użytkowania aplikacji mobilnej:

Nowa wersja aplikacji mobilnej

Szanowni Państwo


Informujemy, iż 1 grudnia 2022 roku nowa wersja aplikacji mobilnej Nasz Bank 2.0 zostanie opublikowana w nowej odsłonie, która rozszerza systemy bankowości internetowej Internet Banking i Internet Banking dla Firm. Aplikacja dostępna będzie odpowiednio dla systemu Android w Google Play, a dla systemu iOS w App Store pod nazwą KBS Myszyniec.

Aplikacje mobilne stały się głównym kanałem kontaktu klientów z bankiem i korzystania z jego usług. Telefon mamy zawsze pod ręką i coraz więcej spraw załatwiamy, korzystając z zainstalowanych w nim aplikacji. Wygoda użytkowania jest dziś priorytetem. Wygląd nowej aplikacji Nasz Bank jest zgodny z najnowszymi trendami, dzięki czemu wierzymy, że mobilne bankowanie stanie się jeszcze łatwiejsze i szybsze.

Dzięki aplikacji Nasz Bank 2.0:

  • Codzienne operacje w wykonasz błyskawicznie dzięki łatwemu dostępowi do podstawowych funkcjonalności. Nowoczesny interfejs sprawia, że korzystanie z aplikacji jest jeszcze bardziej intuicyjne i proste.
  • Łatwo wybierzesz preferowany język obsługi (polski, angielski lub ukraiński).
  • Zadbasz o komfort swoich oczu dzięki możliwości przełączenia tła w tryb ciemny.
  • Szybko przełączysz się między kontem osobistym i firmowym. Zyskasz prawdziwą wygodę w prowadzeniu firmowych finansów.
  • W kilka chwil skorzystasz z płatności, założysz lokatę czy doładujesz telefon.
  • Wygodnie opłacisz faktury skanując kod QR. Dodatkowo zyskujesz pewność, że wszystkie dane przelewu wypełnione są poprawnie.
  • Łatwo sprawdzisz stan konta, oszczędności i kredyty.
  • Bezdotykowo wpłacisz lub wypłacisz pieniądze z bankomatu dzięki usłudze smartKARTA.
  • Ekspresowo skorzystasz z BLIKA - zapłacisz za zakupy w sklepach stacjonarnych i w internecie, pobierzesz pieniądze z bankomatu, wyślesz i odbierzesz przelew na telefon.
  • Zyskasz pełną kontrolę nad swoimi kartami.
  • W prosty sposób zweryfikujesz tożsamość pracownika banku. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że rozmawiasz z właściwą osobą i zabezpieczysz się przed oszustami.
  • Szybko i wygodnie zalogujesz się do aplikacji odciskiem palca lub kodem PIN.
  • Bezpiecznie zatwierdzisz operacje dzięki autoryzacji mobilnej, bez konieczności przepisywania haseł.
  • Samodzielnie zmienisz i dopasujesz do siebie wiele funkcji.


Zachęcamy do aktualizacji aplikacji mobilnej Nasz Bank!

Przerwa w działaniu usług Express Elixir, P2P oraz BLIK

Szanowni Państwo,

W związku z zamknięciem roku nastąpi przerwa w dostępie do usługi Express Elixir oraz P2P (przelewy na telefon BLIK) od godziny 19:00 w dniu 30.12.2022 do końca dnia 01.01.2023.

Przepraszamy za ewentualne niedogodności.

MojeID i Profil zaufany - przerwa techniczna

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w związku z pracami serwisowymi po stronie administracji publicznej od czwartku 27.10 do piątku 28.10.2022 w godzinach 21:00 - 4:00 część eUsług oraz Profil Zaufany będą niedostępne.

Przepraszamy za utrudnienia.

Informacja o pracy Banku w dniu 30.12.2022r oraz 02.01.2023r.

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że w dniu 30 grudnia 2022r. (PIĄTEK) w związku ze zbliżającym się zakończeniem roku kalendarzowego kasy czynne będą do godz. 14:00, natomiast dokumenty rozliczeniowe wychodzące będą przyjmowane do realizacji do godz. 12:00.

Dzień 02 stycznia 2023r. będzie dniem wewnętrznym w Banku, w związku z tym placówki Banku będą w tym dniu nieczynne. Dyspozycje przelewów można składać za pomocą usługi Internet Banking oraz za pomocą Aplikacji Mobilnej.

Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.