Menu

accordion menu jquery

zastrzezenia kart

 

 

Rodzina 500+, Dobry Start 300+ przerwa techniczna

Szanowi Państwo,

W związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, w dniu 21.11.2020 (sobota) od 08:00 do 16:00 nie będzie możliwości składania wniosków R500+, SDS 300+.

Przepraszamy za utrudnienia.

Smart Karta

SmartKARTA to usługa w aplikacji mobilnej pozwalająca wypłacać pieniądze bezdotykowo w bankomacie!

Usługa dostępna jest w aplikacji mobilnej banku – Nasz Bank.  To wygodna i bezpieczna metoda obsługi rachunku we wpłatomacie.

  • domyślny dzienny limit wypłaty smartKARTĄ – 1000 zł
  • max. możliwy dzinny limit wypłaty smartKARTĄ – 2000 zł
Jak korzystać ze smartKARTY w bankomacie?
  1. Uruchom aplikacje mobilną banku spółdzielczego – Nasz Bank
  2. Włącz smartKARTĘ i zeskanuj kod graficzny (QR kod), który wyświetla się w bankomacie.
  3. W bankomacie wybierz rodzaj transakcji (wypłata) i potwierdź w aplikacji mobilnej.

Korzystaj też z bezdotykowej wypłaty smartKARTĄ. Nie musisz wtedy wcale dotykać bankomatu!

 

Instrukcja Smart Karta:

 

Bankowość internetowa - przerwa techniczna

Szanowi Państwo,

Informujemy, że w nocy z 28 na 29 października br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00, ze względu na prace serwisowe, mogą wystąpić przerwy w działaniu usługi bankowości internetowej.


Przepraszamy za utrudnienia.

Od 10.11.2020r. POK w Czarni czynny

Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu informuje, iż od dnia 10 listopada br. Punkt Obsługi Klienta w Czarnia będzie ponownie czynny. 

MojeID i Profil zaufany - przerwa techniczna

Szanowi Państwo,

W związku z koniecznością przeprowadzenia przez Ministerstowo Cyfryzacji prac serwisowych, w dniu 29 października br. wystapi niedostępność usługi mojeID oraz profilu zaufanego w godz. od 23:00 do 23:30. 

Przepraszamy za utrudnienia.

INFORMACJE I ZALECENIA DLA KLIENTÓW W ZWIĄZKU Z KORONAWIRUSEM

Zwracamy się z prośbą o ograniczanie wizyt w Oddziałach naszego Banku do niezbędnego minimum. W zastępstwie osobistych wizyt w Oddziale, zalecamy korzystanie z innych, dostępnych w naszym Banku kanałów kontaktu z pracownikami - telefonicznego lub mailowego (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).

Ponadto rekomendujemy:

  • realizowanie płatności bez użycia gotówki np. za pomocą karty, poprzez bankowość elektroniczną Internet Banking oraz bankowość mobilną „Nasz Bank”;
  • wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem konta on-line;
  • w celu pobrania gotówki korzystania przede wszystkim z bankomatów. Zwracamy się również z prośbą o przestrzeganie zasad w zakresie przebywania w placówce Banku:
  • prosimy, na obsługę poczekać przed placówką – to konieczne i powszechne środki ostrożności,
  • prosimy, zachować odległość przynajmniej 1,5 metra od pozostałych osób,
  • w naszych placówkach regularnie dezynfekujemy urządzenia oraz udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekcyjnym, które rekomendujemy używać przed podejściem do stanowisk obsługi.

Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o zastosowanie się do powyższych rekomendacji oraz zrozumienie, które ma na celu bezpieczeństwo nas wszystkich.

 

Zarząd Kurpiowskiego Banku Spółdzielczego
w Myszyńcu