Menu

accordion menu jquery

baner godziny otwarcia1


zastrzezenia kart

 

 

ZEBRANIE GRUPY CZŁONKOWSKIEJ NR 3

Zarząd
Kurpiowskiego Banku Spółdzielczego w Myszyńcu
zawiadamia
Członków Kurpiowskiego Banku Spółdzielczego,
że w dniu 12 MAJA 2022r. o godz. 11:00
w SALI KONFERENCYJNEJ
 w lokalu KURPIOWSKIEGO BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W MYSZYŃCU
Plac Wolności 56, 07-430 Myszyniec
odbędzie się:

ZEBRANIE GRUPY CZŁONKOWSKIEJ NR 3

KURPIOWSKIEGO BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W MYSZYŃCU w której skład wchodzą miejscowości: CHARCIABAŁDA, MYSZYNIEC STARY, OLSZYNY, PEŁTY, ŚWIDWIBOREK.

 na którym Zarząd KBS:
  • złoży sprawozdanie z działalności Kurpiowskiego Banku Spółdzielczego w Myszyńcu w okresie od 01.01.2021 roku do 31.12.2021 roku
  • omówi sprawy, które będą przedmiotem obrad najbliższego Zebrania Przedstawicieli,

Grupa członkowska dokona wyboru na czteroletnią kadencję delegatów na Zebrania Przedstawicieli KBS w Myszyńcu.

Informujemy również, że w związku z upływem kadencji Rady Nadzorczej KBS w Myszyńcu wybrani delegaci będą mieli prawo głosu w trakcie głosowania nad wyborem nowego składu Rady Nadzorczej.
 
ZARZĄD
KURPIOWSKIEGO BANKU SPÓŁDZIELCZEGO
W MYSZYŃCU

ZEBRANIE GRUPY CZŁONKOWSKIEJ NR 2

Zarząd
Kurpiowskiego Banku Spółdzielczego w Myszyńcu
zawiadamia
Członków Kurpiowskiego Banku Spółdzielczego,
że w dniu 12 MAJA 2022r. o godz. 10:00
w SALI KONFERENCYJNEJ
 w lokalu KURPIOWSKIEGO BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W MYSZYŃCU
Plac Wolności 56, 07-430 Myszyniec
odbędzie się:

ZEBRANIE GRUPY CZŁONKOWSKIEJ NR 2

KURPIOWSKIEGO BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W MYSZYŃCU w której skład wchodzą miejscowości: BIAŁUSNY LASEK, KORYTA, MYSZYNIEC, ZDUNEK, OSTROŁEKA

 na którym Zarząd KBS:

  • złoży sprawozdanie z działalności Kurpiowskiego Banku Spółdzielczego w Myszyńcu w okresie od 01.01.2021 roku do 31.12.2021 roku
  • omówi sprawy, które będą przedmiotem obrad najbliższego Zebrania Przedstawicieli,

Grupa członkowska dokona wyboru na czteroletnią kadencję delegatów na Zebrania Przedstawicieli KBS w Myszyńcu.

Informujemy również, że w związku z upływem kadencji Rady Nadzorczej KBS w Myszyńcu wybrani delegaci będą mieli prawo głosu w trakcie głosowania nad wyborem nowego składu Rady Nadzorczej.
 
ZARZĄD
KURPIOWSKIEGO BANKU SPÓŁDZIELCZEGO
W MYSZYŃCU

Planowane prace serwisowe

Szanowni Państwo,

Informujemy, że w dniu 19.03.2022 (sobota) od godz. 20:00 do  dnia 20.03.2022 (niedziela) do godz. 06:00 planowane są prace serwisowe w Banku BPS. W związku z tym:

1. Portal Kartosfera będzie wyłączony i niedostępny dla klientów Zrzeszenia (na stronach Kartosfery umieszczony zostanie stosowny komunikat).
2. Dostępna w portalu Kartosfera opcja zastrzeżenia karty, będzie musiała być wykonana za pośrednictwem Infolinii.

ZEBRANIE GRUPY CZŁONKOWSKIEJ NR 1

Zarząd
Kurpiowskiego Banku Spółdzielczego w Myszyńcu
zawiadamia
Członków Kurpiowskiego Banku Spółdzielczego,
że w dniu 10 MAJA 2022r. o godz. 10:00
w SALI KONFERENCYJNEJ
 w lokalu KURPIOWSKIEGO BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W MYSZYŃCU
Plac Wolności 56, 07-430 Myszyniec
odbędzie się:

 

ZEBRANIE GRUPY CZŁONKOWSKIEJ NR 1

KURPIOWSKIEGO BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W MYSZYŃCU w której skład wchodzą miejscowości: CIĘĆK, GADOMSKIE, KRYSIAKI, NIEDŹWIEDŹ, WYKROT.

 

na którym Zarząd KBS:
  • złoży sprawozdanie z działalności Kurpiowskiego Banku Spółdzielczego w Myszyńcu w okresie od 01.01.2021 roku do 31.12.2021 roku
  • omówi sprawy, które będą przedmiotem obrad najbliższego Zebrania Przedstawicieli,
Grupa członkowska dokona wyboru na czteroletnią kadencję delegatów na Zebrania Przedstawicieli KBS w Myszyńcu.
Informujemy również, że w związku z upływem kadencji Rady Nadzorczej KBS w Myszyńcu wybrani delegaci będą mieli prawo głosu w trakcie głosowania nad wyborem nowego składu Rady Nadzorczej.
 
ZARZĄD
KURPIOWSKIEGO BANKU SPÓŁDZIELCZEGO
W MYSZYŃCU

Ograniczenia w płatnościach do / z Rosji i Białorusi

W związku ze zmieniającymi się dynamicznie sankcjami nakładanymi na Rosję i na Białoruś informujemy, że nasz bank nie gwarantuje przeprowadzenia transakcji finansowych powiązanych z ww. krajami. Należy liczyć się z  odrzuceniem płatności przez bank z / do ww. krajów.  

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z zapowiedziami, sankcje nakładane przez Unię Europejską, Stany Zjednoczone, inne organizacje międzynarodowe oraz przez poszczególne kraje, w zależności od rozwoju sytuacji, mogą podlegać dalszym rozszerzeniom.

Przykłady sankcji znajdą Państwo m.in. tutaj: https://www.sanctionsmap.eu/#/main

Uwaga na oszustwa na portalach OLX, Vinted, Allegro!

W ostatnim czasie pojawiło się wiele zgłoszeń dotyczących oszustw za pomocą aplikacji WhatsApp lub Messenger podczas transakcji na portalu OLX, ale również innych portali, np. Allegro i Vinted.

 

JAK DZIAŁAJĄ OSZUŚCI?
  • Wystawiasz coś na OLX. Znajduje się kupiec. Odzywa się najczęściej za pośrednictwem aplikacji WhatsApp. Twierdzi, że kupił przedmiot i za niego zapłacił, a pieniądze możesz odebrać po wejściu w link.
  • Teraz oszust wysyła Ci linka. Klikasz i trafiasz na stronę łudząco podobną do strony OLX. Na stronie jest formularz z prośbą o podanie danych Twojej karty i stan Twojego konta. Wypełniasz formularz.
  • Przychodzi do Ciebie SMS z banku, z kodem do autoryzacji. Ty nie czytasz go uważnie i wpisujesz kod do formularza. W SMS-ie jest jasno napisane, że autoryzujesz dodanie Twojej karty do Google Pay lub Apple Pay. Oszust Cię okrada. Płaci Twoją kartą za pomocą aplikacji płatniczej lub wypłaca nią gotówkę w bankomacie.
  • Koniec. Twoje konto jest PUSTE.

JAK UNIKNĄĆ OSZUSTWA?
  • Nie klikaj w linki przesyłane mailem lub SMS-em, nie ujawniaj danych swojej karty płatniczej.
  • Czytaj SMS-y od Banków. Zwróć uwagę na to, co autoryzujesz.
  • Poznaj zasady bezpieczeństwa swojego banku i stosuj się do nich gdy korzystasz z portali aukcyjnych.
  • Miej ograniczone zaufanie do potencjalnych kontrahentów.
  • Rozliczaj się bezpośrednio przez dany portal. Unikaj bezpośrednich transakcji. Uważaj na próby nawiązania kontaktu poza portalem, np. przez WhatsApp czy Messenger. Zobacz instrukcje płatności z OLX.
  • Oszuści mogą podrobić stronę portalu aukcyjnego – np. Allegro lub Vinted – tak samo jak i każdą inną stronę. Dlatego zwracaj uwagę na adres widoczny w przeglądarce. Zobacz poradnik OLX
  • Zwróć uwagę na poprawność językową strony, na której przekazujesz dane karty. Fałszywe strony często zawierają błędy, są napisane niegramatycznie.

CO ROBIĆ, GDY ZOSTANIESZ OSZUKANY?
  • Koniecznie skontaktuj się ze swoim Bankiem.
  • Możesz od ręki zastrzec swoją kartę pod nr tel. 828 828 828 lub Contact Center Banku BPS S.A. (tel. +48 86 215 50 50).
  • Poinformuj Policję.

 

 Dodatkowo przypominamy o podstawowych zasadach, których stosowanie napewno uchroni przed utratą środków pieniężnych:

JAK DBAĆ O BEZPIECZEŃSTWO SWOICH PIENIĘDZY?  

Korzystając z bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej zawsze przestrzegaj podstawowych zasad bezpieczeństwa.

  • NIGDY nie podawaj nikomu przez Internet lub telefon swoich danych osobowych, identyfikatorów ani haseł.
  • Nie instaluj oprogramowania i nie ściągaj aplikacji pochodzących z nieznanych źródeł.
  • Nie otwieraj maili od nieznanych nadawców, nie klikaj w załączniki do wiadomości czy smsów, które wydają Ci się podejrzane (np. pochodzą od firmy kurierskiej, chociaż niczego nie zamawiałeś w sklepach internetowych albo od dostawcy energii, z którym nie masz podpisanej umowy).
  • Nie klikaj w linki prowadzące do stron rzekomo aktualizujących Twoje certyfikaty bezpieczeństwa lub system transakcyjny – bank NIGDY o to nie prosi w mailach.
  • Uważaj na wiadomości, w których ktoś prosi Cię o dopłatę do jakiejś transakcji – upewnij się, najlepiej dzwoniąc do danej osoby lub firmy, czy prośba jest prawdziwa.
  • Nie wysyłaj kodów BLIK nawet osobom znajomym, które proszą Cię o to przez Facebooka, messangera lub inny serwis społecznościowy, najlepiej zadzwoń i zapytaj, czy rzeczywiście ktoś miał do Ciebie taką prośbę.
  • Korzystaj zawsze z aktualnego systemu operacyjnego oraz z aktualnych aplikacji. Zabezpiecz swój komputer aktualnym oprogramowaniem antywirusowym.
  • Korzystaj z poprawnych, czyli trudnych do rozszyfrowania haseł do komputera i do bankowości internetowej. Silne hasło powinno składać się z co najmniej 8 znaków, zawierać wielkie i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne. Nie zapisuj haseł ani ich nie przekazuj innym osobom.
  • Ustal bezpieczne limity przelewów internetowych i płatności kartą. Łatwo je zmienisz
    w bankowości elektronicznej.
  • Korzystaj z bankowości elektronicznej na własnym sprzęcie i w miejscu z zaufanym Internetem. Unikaj logowania w miejscach typu kino, kawiarnia, publiczne hot-spoty.
  • Zawsze po zakończeniu korzystania z bankowości internetowej klikaj w przycisk „Wyloguj”.
  • Logując się na stronę bankowości internetowej, sprawdź poprawność adresu i szyfrowanie połączenia (adres powinien zaczynać się od https://... a obok powinien być widoczny symbol zamkniętej kłódki). Sprawdź także dokładnie poprawność adresu URL pod kątem literówek
    i niestandardowych znaków, które bardzo często nie są widoczne na pierwszy rzut oka.
  • Zawsze zwracaj uwagę na komunikaty o błędach certyfikatów wyświetlane przez przeglądarkę internetową. Zrezygnuj z transakcji, jeśli cokolwiek wzbudzi Twoje wątpliwości.
  • Nie instaluj na swoim komputerze programów z nieznanych źródeł.
  • Na komputerze korzystaj z klawiatury ekranowej wprowadzając hasło.
  • Śledź informacje oraz komunikaty publikowane na stronie Banku oraz przesyłane na Twoją skrzynką w systemie bankowości elektronicznej.

Jeśli ktoś dzwoni do Ciebie podając się za pracownika banku, jeśli otrzymujesz wiadomości, których nadawcy podszywają się pod bank lub po prostu coś Cię zaniepokoiło w związku z przelewami, zadzwoń na naszą Infolinię.

PAMIĘTAJ w przypadku czasowej niedostępności Twojej bankowości elektronicznej zachowaj spokój i nie ulegaj panice. Taki jest właśnie cel cyberprzestępców – wywołanie paniki, strachu i chaosu. Nie wspieraj ich w tym. Nie kieruj się również anonimowymi opiniami czy komentarzami np. z mediów społecznościowych czy forów internetowych. Upewnij się, że to wiarygodne informacje a nie „fake newsy”.

 

Razem dla Ukrainy

Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu dołącza do akcji pomocowej dla Ukrainy uruchomionej przez Bank Gospodarstwa Krajowego

Wojna, która toczy się u naszych ukraińskich sąsiadów, wywołuje w nas chęć niesienia pomocy. Prawie każdy z nas zna kogoś z Ukrainy. Dlatego w tym szczególnym czasie nie chcemy pozostawać obojętni.

Razem dla Ukrainy

Nasz Bank dołącza do akcji pomocowej uruchomionej przez Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) i BLIK.

W imieniu Narodowego Banku Ukrainy (NBU) BGK otworzył specjalne konto, z którego środki trafią bezpośrednio do Narodowego Banku Ukrainy i zostaną przeznaczone na działania najpotrzebniejsze w miejscach bezpośrednio dotkniętych wojną.

Konto jest ogólnodostępne, każdy może dokonać wpłaty. Możecie Państwo dzielić się numerem konta z rodziną, przyjaciółmi i znajomymi. Aby jeszcze bardziej ułatwić pomoc, w najbliższych dniach BLIK uruchomi możliwość wpłat na to konto także poprzez system BLIK.

 

Jak wpłacić pieniądze?

Środki należy wpłacać na numer rachunku: 91 1130 0007 0080 2394 3520 0002

Tytuł przelewu: Wsparcie dla Ukrainy

Odbiorca przelewu: Narodowy Bank Ukrainy

Wpłat na konto należy dokonywać w złotych polskich.

Każdy gest pomocy jest teraz ważny. Pamiętajmy o naszych sąsiadach! 

Świadczenia Rodzina 500+ dla uchodźców z Ukrainy

З 26 березня 2022 року громадяни України, які здійснюють опіку над дитиною, можуть подати заяву на отримання допомоги 500+ на Платформі електронних послуг (PUE) — електронній системі Закладу соціального страхування (ZUS)

 

Заклад соціального страхування (ZUS) призначатиме та виплачуватиме допомогу на дитину за програмою «Сім’я 500+» (т. зв. 500+) громадянам України, які легально прибули з України до Польщі після 23 лютого 2022 року у зв’язку з бойовими діями. Від сьогодні спеціальну заяву на 500+ українською мовою можна подати в електронній формі на Платформі електронних послуг (PUE) Закладу соціального страхування (ZUS).(https://www.zus.pl/portal/logowanie.npi)

Хто має право на 500+

500+ призначатиметься на дітей віком до 18 років:

  • громадянину України або одному з подружжя громадянин України, який після 23 лютого 2022 року прибув із дитиною з України до Польщі у зв’язку з бойовими діями;
  • громадянці України або дружині громадянина України, яка після 23 лютого 2022 року прибула до Польщі з України у зв’язку з бойовими діями та народила дитину в Польщі;
  • громадянину України або одному з подружжя громадянин України, який проживав у Польщі до 24 лютого 2022 року, але дитина, якої стосується заява, прибула з України до Польщі після 23 лютого 2022 року у зв’язку з бойовими діями;
  • громадянину іншої країни (наприклад, Польщі), який на підставі рішення польського суду здійснює опіку над дитиною, яка є громадянином України та прибула з України до Польщі після 23 лютого 2022 року у зв’язку з бойовими діями.

Допомога 500+ призначається в розмірі 500 злотих на дитину на місяць.

Як подати заяву

Заяву на 500+ можна подати лише в електронній формі на Платформі електронних послуг (PUE) Закладу соціального страхування (ZUS) — електронній системі ZUS.

Щоби подати заяву до ZUS, Вам будуть потрібні:

  • паспорти — особи, яка подає заяву, та дитини, або інші документи, що посвідчують особу, на підставі яких вони перетнули корон (якщо особа, яка подає заяву, їх має)
  • довідка про надання польського ідентифікаційного номера PESEL — особі, яка подає заяву, та дитині
  • номер банківського рахунку в Польщі
  • номер телефону в Польщі та e-mail
  • постанова польського суду, якщо особа, яка подає заяву, є тимчасовим опікуном
  • документ, який підтверджує, що особа, яка подає заяву, здійснює альтернативну опіку над дитиною, якщо така ситуація має місце
  • документ, який підтверджує законність перебування та доступ до ринку праці в Польщі особи, яка подає заяву, якщо вона прибула до Польщі до 24 лютого 2022 року.

Докладніше про 500+ для громадян України.(https://www.zus.pl/baza-wiedzy/biezace-wyjasnienia-komorek-merytorycznych/informacia-dla-gromadan-ukraini/-/publisher/details/1/500-dla-gromadan-ukraini/3208883)

JAK DBAĆ O BEZPIECZEŃSTWO SWOICH PIENIĘDZY?  

Korzystając z bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej zawsze przestrzegaj podstawowych zasad bezpieczeństwa.

  • NIGDY nie podawaj nikomu przez Internet lub telefon swoich danych osobowych, identyfikatorów ani haseł.
  • Nie instaluj oprogramowania i nie ściągaj aplikacji pochodzących z nieznanych źródeł.
  • Nie otwieraj maili od nieznanych nadawców, nie klikaj w załączniki do wiadomości czy smsów, które wydają Ci się podejrzane (np. pochodzą od firmy kurierskiej, chociaż niczego nie zamawiałeś w sklepach internetowych albo od dostawcy energii, z którym nie masz podpisanej umowy).
  • Nie klikaj w linki prowadzące do stron rzekomo aktualizujących Twoje certyfikaty bezpieczeństwa lub system transakcyjny – bank NIGDY o to nie prosi w mailach.
  • Uważaj na wiadomości, w których ktoś prosi Cię o dopłatę do jakiejś transakcji – upewnij się, najlepiej dzwoniąc do danej osoby lub firmy, czy prośba jest prawdziwa.
  • Nie wysyłaj kodów BLIK nawet osobom znajomym, które proszą Cię o to przez Facebooka, messangera lub inny serwis społecznościowy, najlepiej zadzwoń i zapytaj, czy rzeczywiście ktoś miał do Ciebie taką prośbę.
  • Korzystaj zawsze z aktualnego systemu operacyjnego oraz z aktualnych aplikacji. Zabezpiecz swój komputer aktualnym oprogramowaniem antywirusowym.
  • Korzystaj z poprawnych, czyli trudnych do rozszyfrowania haseł do komputera i do bankowości internetowej. Silne hasło powinno składać się z co najmniej 8 znaków, zawierać wielkie i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne. Nie zapisuj haseł ani ich nie przekazuj innym osobom.
  • Ustal bezpieczne limity przelewów internetowych i płatności kartą. Łatwo je zmienisz
    w bankowości elektronicznej.
  • Korzystaj z bankowości elektronicznej na własnym sprzęcie i w miejscu z zaufanym Internetem. Unikaj logowania w miejscach typu kino, kawiarnia, publiczne hot-spoty.
  • Zawsze po zakończeniu korzystania z bankowości internetowej klikaj w przycisk „Wyloguj”.
  • Logując się na stronę bankowości internetowej, sprawdź poprawność adresu i szyfrowanie połączenia (adres powinien zaczynać się od https://... a obok powinien być widoczny symbol zamkniętej kłódki). Sprawdź także dokładnie poprawność adresu URL pod kątem literówek
    i niestandardowych znaków, które bardzo często nie są widoczne na pierwszy rzut oka.
  • Zawsze zwracaj uwagę na komunikaty o błędach certyfikatów wyświetlane przez przeglądarkę internetową. Zrezygnuj z transakcji, jeśli cokolwiek wzbudzi Twoje wątpliwości.
  • Nie instaluj na swoim komputerze programów z nieznanych źródeł.
  • Na komputerze korzystaj z klawiatury ekranowej wprowadzając hasło.
  • Śledź informacje oraz komunikaty publikowane na stronie Banku oraz przesyłane na Twoją skrzynką w systemie bankowości elektronicznej.

Jeśli ktoś dzwoni do Ciebie podając się za pracownika banku, jeśli otrzymujesz wiadomości, których nadawcy podszywają się pod bank lub po prostu coś Cię zaniepokoiło w związku z przelewami, zadzwoń na naszą Infolinię.

PAMIĘTAJ w przypadku czasowej niedostępności Twojej bankowości elektronicznej zachowaj spokój i nie ulegaj panice. Taki jest właśnie cel cyberprzestępców – wywołanie paniki, strachu i chaosu. Nie wspieraj ich w tym. Nie kieruj się również anonimowymi opiniami czy komentarzami np. z mediów społecznościowych czy forów internetowych. Upewnij się, że to wiarygodne informacje a nie „fake newsy”.

Bankowość internetowa - przerwa techniczna

Szanowni Klienci,

Informujemy, iż w dniu w 28-03-2022r. (poniedziałek) w godz. od 20:00 do 21:00 będą trwały prace techniczne po stronie Banku. W związku z tym może wystąpić niedostępność bankowości internetowej oraz usług bankomatowych.

Przepraszamy za utrudnienia.