Menu

accordion menu jquery

baner godziny otwarcia1


zastrzezenia kart

 

 

Uwaga na nowe warianty oszustwa na pracownika infolinii banku!

Szanowni Klienci, 

W związku z rosnącą w kraju liczbą przypadków "OSZUSTWA NA PRACOWNIKA BANKU", zachęcamy do zapoznania się filmem, który przedstawia w jaki sposób przestępcy próbują uzyskać dostęp do rachuku bankowego.
Prosimy wszystkich Klientów o zachowanie czujności i ogranicznone zaufanie podczas rozmów telefonicznych z obcymi osobami.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc pod numer 297721022

MojeID i Profil zaufany - przerwa techniczna

Szanowi Państwo,

W związku z koniecznością przeprowadzenia przez Ministerstowo Cyfryzacji prac serwisowych dniu 24 sierpnia br. od godziny 22:00 do godziny 23:00 mogą wystąpić utrudnienia przy logowaniu za pomocą Profilu Zaufanego .

Przepraszamy za utrudnienia.

 

SMS Banking

Szanowni Klienci,

Pragniemy poinformaować, że od dnia 01.06.2021r. wszystkie wiadomości SMS wysyłane przez Bank, w polu nadawcy wiadomości zamiast prezentowanego numeru telefonu prezentowany mają tekst BANK-KBS.

Informacja na temat Bankomatu przy "Biedronce"

Szanowni Państwo,

W związku z planowanym remontem obiektu przy ul. Stefanowicza 47 (sklep Biedronka) w miesiącach wrzesień - październik 2021 bankomat Kurpiowskiego Banku Spóldzielczego w Myszyńcu będzie nieczynny.

Przepraszamy za utrudnienia.

Planowana przerwa w działaniu usług bankowych

Szanowi Państwo,

Informujemy, iż w nocy z 28 na 29 maja br. między godziną 20:00 (dnia 28.05.2021) a godz. 01:00 (dnia 29.05.2021), ze względu na prace modernizacyjne, wystąpią przerwy w działaniu wszystkich usług świadczonych przez bank, w tym: bankowości internetowej oraz usług bankomatowych.

Przepraszamy za utrudnienia.

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banku Spółdzielczego, Zrzeszenia BPS i firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,

  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),

  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),

  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

NIGDY NIE podawaj powyższych danych, NIE instaluj dodatkowych aplikacji i NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie. PAMIĘTAJ, od Twojej czujności zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc pod numer 29 77 21 022.

Szkolenie dla przedsiębiorców "Zasady rozliczania, zwrotu i umorzenia przyznanych subwencji w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0"

Szanowni Państwo,

rozpoczął się proces rozliczania i umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0.

Firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD będą mogły (po spełnieniu warunków formalnych) skorzystać ze 100% umorzenia subwencji.

Serdecznie zapraszamy na szkolenie online, na którym eksperci Polskiego Funduszu Rozwoju, w przejrzysty sposób przedstawią zasady rozliczania, zwrotu i umorzenia przyznanych subwencji.

Podczas szkolenia omówione zostaną m.in.:

  1. Etapy i terminy rozliczania subwencji:
  • udostępnienie propozycji rozliczenia
  • złożenia oświadczenia o rozliczeniu (za pośrednictwem bankowości elektronicznej)
  • wydanie decyzji
  • harmonogram spłat
  1. Zasady umorzenia subwencji:
  • ustalanie stanu zatrudnienia
  • strata gotówkowa na sprzedaży (dot. wyłącznie MŚP)
  • utrzymanie działalności gospodarczej
  • przykładowe wyliczenie kwoty subwencji do zwrotu
  • zasady zwrotu subwencji
  • wcześniejsza spłata subwencji lub spłata po terminie
  1. Warunki umorzenia subwencji w 100%:
  • kody PKD, które uprawniają do skorzystania z całkowitego umorzenia subwencji
  • wymagany spadek przychodów
  1. Sytuacje, w których subwencja podlega zwrotowi w całości.
  2. Postępowanie wyjaśniające.
  3. Sesja pytań i odpowiedzi – zadaj pytanie ekspertowi i uzyskaj odpowiedź.

 

Linki do szkoleń online wraz z agenda znajnują się w plikach poniżej:

 

Zachęcamy do udziału w szkoleniach.

 

Bankomat z możliwością wpłat

Klienci Kurpiowskiego Banku Spółdzielczego mogą wpłacać w bankomacie, bezpośrednio na rachunek.

Kurpiowski Bank Spółdzielczy uruchomił nowoczesny bankomat recyklingowy z wpłatomatem w którym jedną z usług jest możliwość dokonywania przez Klientów Banku wpłat dużych kwot, bezpośrednio na rachunki bankowe. Urządzenie umożliwia wpłacanie gotówki na swoje konto osobiste, firmowe. Księgowanie jest natychmiastowe a to oznacza, że  środki od razu będą dostępne na rachunku, bez czekania.


Wpłatomaty  znajdują w następujących lokalizacjach:

  • Kurpiowski Bank Spółdzileczy w Myszyńcu, ul. Plac Wolności 56
  • Oddział w Łysych, ul. Henryka Sienkiewicza 38A
  • Punkt Obslugi Klienta w Olszewie-Borkach, ul. Władysława Broniewskiego 2B


Przykładowe usługi:

  • tradycyjne wypłaty z rachunku bez limitów dla Klientów Banku,
  • wpłaty bezpośrednio na rachunek klienta (wpłacona kwota jest natychmiast widoczna na rachunku i możliwa do wykorzystania np.: w innych bankomatach, kasach banku, lub w bankowości elektronicznej)
  • funkcja wrzutni nocnej np. wpłaty utargów sklepu (do 300 banknotów w jednej transakcji)
  • operacje księgowane on-line 24/h,
  • wpłaty i wypłaty bezdotykowe poprzez aplikację mobilna Nasz Bank i smarKARTĘ.
  • przelewy na zewnętrze rachunki poprzez wpłatomat.
  • odczyt kart za pomocą bezprzewodowego czytnika NFC

 

Zalety:

  • Zwiększone limity wypłaty dla Klienta banku
  • Wpłaty bezpośrednio na rachunek Klienta, do 200 banknotów jednorazowo dla Klientów Banku (wpłacona kwota jest natychmiast widoczna na rachunku i możliwa do wykorzystania)
  • Możliwość wpłaty dużych kwot, np. wpłaty utargów sklepu
  • Dodatkowe usługi tj. wypłata bez karty, doładowanie telefonu, wydrukowanie wyciągu ostatnich operacji na rachunku.


Wskazówki:

  • Nie należy wkładać do wpłatomatu banknotów zniszczonych, pogiętych, posklejanych bądź mokrych,
  • Wpłatomat przyjmuje do 300 banknotów jednorazowo,
  • Wpłatomat przyjmuje tylko polskie banknoty o nominałach: 10 zł, 20 zł, 50 zł, 100 zł, 200 zł oraz 500 zł.
  • Wpłatomat nie przyjmuje monet!

Aby korzystać z powyższych funkcjonalności, Klient banku musi aktywować usługę „Mój Rachunek”. Usługę tą uruchamia się w bankomacie samodzielnie i jednorazowo.


Jak aktywować usługę „Mój rachunek”?

1. Włóż kartę do bankomatu i wybierz język po czym wprowadź PIN,


2.
 Wybierz funkcję „Odblokuj PIN”,

 moj rachunek 1


3.
 Wybierz opcję „Aktywuj usługę Mój rachunek”,

moj rachunek 2

 

4. Jako hasło wpisz ten sam PIN dwukrotnie,

moj rachunek 3

5. Naciśnij „Akceptuj”.

Proces umorzeń subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0.

Po 29 kwietnia 2021 r. rozpoczyna się proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm. Proces umorzeń zostanie zainicjowany indywidualnie dla każdej subwencji, w rocznicę wpłynięcia środków na rachunek firmy.

Warto pamiętać, że firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD, które skorzystały z Tarczy Finansowej PFR 2.0, będą mogły po spełnieniu warunków formalnych skorzystać z 100 proc. umorzenia subwencji.

Cały proces umorzenia subwencji odbywać się będzie wyłącznie w bankowości elektronicznej firmy, gdzie przedsiębiorcy będą mogli m.in.:

  • zapoznać się z kwotą umorzenia zaproponowaną przez PFR,
  • wypełnić, podpisać i wysłać do PFR formularz z wnioskiem o umorzenie,
  • pobrać decyzję PFR oraz harmonogram spłat PFR w zakresie nieumorzonej kwoty subwencji,
  • na bieżąco śledzić postęp spłat rat nieumorzonej kwoty subwencji.

Szczegóły na temat umorzeń dostępne są w zaktualizowanym Regulaminie PFR Tarczy Finansowej PFR 1.0 obowiązującym od 28 kwietnia 2021 r.

 

Poniżej zamieszczamy instrukcje dotyczące procesu wypełniania wniosku:

BLIK

- zobacz jakie to wygodne

W Aplikacji mobilnej Nasz Bank dostępne są usługi BLIK. Dzięki nim możliwe jest przeprowadzanie transakcji (wypłaty i płatności za zakupy) z wykorzystaniem sześciocyfrowego kodu wyświetlanego w aplikacji mobilnej, który służy do akceptowania operacji na telefonie. Transakcje BLIK są bezpieczne, wygodne, realizowane szybko bez zwłoki i pozbawione ryzyka przechwycenia przez niepowołane osoby danych klienta. W trakcie akceptacji transakcji klient ma ponowną możliwość weryfikacji jej na ekranie telefonu. Usługi BLIK dają możliwość przeprowadzania transakcji przy użyciu smartfona, bez konieczności posiadania przy sobie kart płatniczych.

W ramach usług BLIK w Aplikacji mobilnej Nasz Bank klienci mają możliwość: wypłacania gotówki w bankomatach, płacenia za zakupy w sklepach internetowych i stacjonarnych przy użyciu terminali płatniczych.

 

Gdzie i jak korzystać z usług BLIK ?

blik bankomatWypłaty z bankomatu bez karty

W celu wypłaty w bankomacie należy wybrać metodę wypłaty środków BLIK, a w Aplikacji mobilnej Nasz Bank wygenerować kod BLIK, przepisać go na klawiaturze bankomatu, a następnie zatwierdzić operację na ekranie telefonu. Wysyłając kod BLIK innej osobie, można również przekazać środki osobie znajdującej się w innym miejscu, np. dziecku lub znajomemu.

blik w sklepiePłatności w sklepie stacjonarnym

Aby dokonać płatności w sklepie należy poinformować sprzedawcę o wyborze tej opcji, przejść do Aplikacji mobilnej Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na terminalu płatniczym, a następnie zatwierdzić transakcję w aplikacji. Dzięki takiej formie płatności klient zyskuje nie tylko czas, ale także poczucie bezpieczeństwa i możliwość dodatkowej weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.

blik w interneciePłatności w sklepie internetowym

Aby dokonać transakcji w sklepie internetowym, wystarczy włączyć Aplikację mobilną Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na stronie sklepu i zatwierdzić. Czynności te są znacznie szybsze i wygodniejsze, niż logowanie do banku i ręczne autoryzowanie płatności. Dodatkowo klient ma możliwość weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.

 

 

Jak aktywować usługi BLIK ?

Proces aktywacji przedstawiamy na przykładzie wersji aplikacji dla urządzeń z system Android. Aktywacja dla urządzeń z systemem iOS jest analogiczna.

  1. Zaktualizuj aplikację "Nasz Bank" w sklepie Google Play

 

  1. Zaloguj się do aplikacji i wejdź w opcje "Ustawienia"

 

  1. Wybierz opcję "BLIK" i przesuń suwakiem na tryb "Włączony", a następnie ZAPISZ ustawienia

 

  1. Zaakceptuj dyspozycję wpisując e-PIN lub używając cech biometrycznych i korzystaj z usług BLIK.

 

Dołącz do milionów zadowolonych użytkowników ! 

Pliki do pobrania:


Nowe wnioski o świadczenia 500+

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że nowe wnioski o wypłatę świadczenia 500 plus będą dostępne za pośrednictwem bankowości elektronicznej od 1 lutego 2021.

Przypominamy, że zmianie ulegają zasady składania wniosków. Do tej pory rodzice dzieci, którzy już pobierali świadczenie 500 plus nie musieli składać wniosków na kolejny okres świadczeniowy, ponieważ raz złożony wniosek był automatycznie odnawiany. Nowe przepisy wskazują, że prawo do pobierania świadczenia 500 plus w 2021 roku jest ustalane na czas od 1 czerwca 2021 do 1 maja 2022 roku. Oznacza to, że aby otrzymać świadczenie w nowym okresie świadczeniowym trzeba złożyć nowy wniosek. W związku z tym, w przypadku kiedy wniosek składany jest drogą elektroniczną, dostępne są do wyboru dwa okresy świadczeniowe:

  • od 1 lipca 2019 r. do 31 maja 2021 r. (obecnie trwający okres świadczeniowy)
  • od 1 czerwca 2021 do 31 maja 2022 r. (nowy okres świadczeniowy)

Termin wypłaty świadczeń 500 plus w roku 2021 zależy od tego, kiedy złożony zostanie wniosek:

  • Jeśli wniosek zostanie złożony do 30 kwietnia, wypłata świadczenia nastąpi do 30 czerwca;
  • Jeżeli wniosek zostanie złożony od 1 do 31 maja spowoduje, wypłata świadczenia nastąpi do 31 lipca;
  • Jeżeli wniosek zostanie złożony od 1 do 30 czerwca, wypłata świadczenia nastąpi do 31 sierpnia;
  • Jeżeli wniosek zostanie złożony od 1 do 31 lipca, wypłata świadczenia nastąpi do 30 września


Wnioski złożone do 30 czerwca zapewnią ciągłość otrzymywania świadczenia. Osoby, które złożą wnioski w terminie do 30 czerwca, otrzymają wyrównanie za okres od 1 czerwca 2021 r. (koniec obecnego okresu rozliczeniowego). Natomiast osoby, którzy wyślą wniosek od 1 lipca, świadczenie będzie przysługiwało od miesiąca złożenia wniosku, tj. nie zostanie wypłacone wyrównanie.

Dodatkowo przekazujemy informator Rodzina 500+ oraz krótki informator dot. wniosków 500+.