Menu

accordion menu jquery

baner godziny otwarcia1


zastrzezenia kart

 

 

Tarcza Finansowa PFR 2.0

Jeżeli prowadzisz mikro, małą lub średnią firmę to możesz złożyć wniosek o bezzwrotną subwencję w ramach Programu Tarcza Finansowa PFR 2.0 w systemie bankowości elektronicznej naszego Banku. To kolejny, po Tarczy Finansowej 1.0., Program wdrażany przez Polski Fundusz Rozwoju, którego zadaniem jest wsparcie firm będących w trudnej sytuacji finansowej w związku z epidemią koronawirusa. W przypadku dużych firm wnioski o finansowanie można złożyć bezpośrednio w PFR na stronie www.pfr.pl/tarcza .

Wnioski można składać od 15 stycznia do 28 lutego 2021 r. za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej naszego Banku.

W trakcie składania wniosku o subwencję należy sprawdzić, czy od przesłania deklaracji VAT-7 minęły 4 dni kalendarzowe, a w przypadku podatników rozliczających się kwartalnie z VAT, co najmniej 7 dni kalendarzowych od złożenia JPK_VAT za bazowy miesiąc, od którego wyliczane będą straty w składanym wniosku. Proces walidacji wniosków wymaga przetworzenia danych w rejestrach publicznych. Złożenie wniosku o subwencję wcześniej rodzi ryzyko jego odrzucenia przez PFR.

Składając Wniosek, przedsiębiorca zobowiązany jest do przekazania do Banku dokumentów poświadczających umocowanie osoby upoważnionej przed podpisaniem umowy subwencji finansowej, w tym do:

  • przekazania pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie osoby upoważnionej do złożenia oświadczeń woli i wiedzy w celu lub w związku z zawarciem umowy subwencji finansowej, przy czym pełnomocnictwo powinno zostać: (A) podpisane przez osobę/y umocowaną/e do działania w imieniu przedsiębiorcy przy wykorzystaniu Kwalifikowanego Podpisu Elektronicznego (podpis powinien zostać zamieszczony wewnątrz pliku w formacie PAdES), (B) udzielone w treści odpowiadającej dokumentowi znajdującemu się pod wskazaną ścieżką - https://pfrsa.pl/dam/serwis-korporacyjny-pfr/documents/tarcza-finansowa-pfr-20/Tarcza_finansowa_2.0_PFR_dla_MMSP_pelnomocnictwo.pdf, oraz (C) przekazane w formacie PDF;
  • przekazania do Banku odpisu z KRS lub wydruku z CEIDG (w zależności od formy prawnej przedsiębiorcy), z którego będzie wynikało umocowanie osób udzielających pełnomocnictwa, albo umocowanie osoby upoważnionej do samodzielnego reprezentowania przedsiębiorcy;
  • przekazania do Banku innych dokumentów wyjaśniających ewentualne rozbieżności pomiędzy dokumentami wskazanymi powyżej a stanem faktycznym (np. dokument poświadczający zmianę nazwiska); lub wskazania we wniosku danych osoby upoważnionej oraz osób, które złożyły podpisy pod pełnomocnictwem.

Zmiana sposobu autoryzacji kartowych transakcji internetowych

3d secure


Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu informuje, iż zgodnie z Dyrektywą w sprawie usług płatniczych (PSD2), Banki zobowiązane są do stosowania silnego uwierzytelniania (SCA) we wszystkich płatnościach internetowych, w tym tych, dokonanych kartą. W związku z tym w styczniu br. uległ zmianie sposób autoryzacji transakcji internetowych za pomocą kart płatniczych.

W celu dokonania ww. płatności wymagane będzie podanie kodu PIN ustawionego przez Państwa dla usługi 3D Secure, a następnie kodu przesłanego w wiadomości SMS na podany w Banku numer telefonu.
W związku z powyższym prosimy o nadanie na portalu KARTOSFERA kodu PIN dla transakcji internetowych, aby po wprowadzeniu zmian mogli Państwo bezproblemowo dokonać płatności internetowych przy użyciu karty.

Poniżej prezentujemy nowy sposób uwierzytelniania przy użyciu dwuskładnikowej usługi 3D Seure:

Smart Karta

SmartKARTA to usługa w aplikacji mobilnej pozwalająca wypłacać pieniądze bezdotykowo w bankomacie!

Usługa dostępna jest w aplikacji mobilnej banku – Nasz Bank.  To wygodna i bezpieczna metoda obsługi rachunku we wpłatomacie.

  • domyślny dzienny limit wypłaty smartKARTĄ – 1000 zł
  • max. możliwy dzinny limit wypłaty smartKARTĄ – 2000 zł
Jak korzystać ze smartKARTY w bankomacie?
  1. Uruchom aplikacje mobilną banku spółdzielczego – Nasz Bank
  2. Włącz smartKARTĘ i zeskanuj kod graficzny (QR kod), który wyświetla się w bankomacie.
  3. W bankomacie wybierz rodzaj transakcji (wypłata) i potwierdź w aplikacji mobilnej.

Korzystaj też z bezdotykowej wypłaty smartKARTĄ. Nie musisz wtedy wcale dotykać bankomatu!

 

Instrukcja Smart Karta:

 

TARCZA PFR – Umocowanie beneficjenta wydłużony termin

tarcza antykryzysowaUprzejmie informujemy, że Polski Fundusz Rozwoju wydłużył termin przedstawienia przez Przedsiębiorców, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej PFR dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy z 31 grudnia 2020 r. na dzień 31 stycznia 2020 r.

Jednocześnie przypominamy, że w przypadku gdy Umowa została podpisana przez właściciela firmy lub jednoosobowego reprezentanta firmy, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności, dokumentami potwierdzającymi są:

  • pełny odpis z KRS lub
  • wyciąg z CEiDG

pobrany na dzień dostarczenia dokumentów do Banku.

W przypadku gdy Umowę podpisała osoba inna niż umocowana według KRS lub CEiDG lub firma posiada reprezentację wieloosobową, wymagane jest przedłożenie do Banku oprócz aktualnego/pełnego odpisu z KRS lub wyciągu z CEiDG również Pełnomocnictwa lub Oświadczenia.

Pełnomocnictwo albo Oświadczenie należy podpisać elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub poświadczyć podpisy notarialnie.

Należy pamiętać, że:

  • Pełnomocnictwo musi być podpisane z datą nie późniejszą niż dzień złożenia wniosku
    o subwencję. W przypadku tej samej daty, o ważności Pełnomocnictwa decyduje godzina notarialnego poświadczenia podpisów lub złożenia ostatniego z wymaganych podpisów kwalifikowanych. W razie braku wskazania godziny poświadczenia notarialnego Pełnomocnictwo udzielone w dacie złożenia wniosku nie będzie mogło być zaakceptowane;
  • Oświadczenie musi zostać podpisane po dacie złożenia wniosku o subwencję finansową, jeśli wcześniej nie udzielono Pełnomocnictwa osobie wnioskującej.

Pełnomocnictwo/Oświadczenie podpisuje osoba lub osoby umocowane według KRS lub CEiDG.

Dokumenty należy przedstawić w Banku za pośrednictwem jednego z niżej wymienionego kanału:

1. W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym:

  • za pośrednictwem bankowości elektronicznej wchodząc na dedykowany Wniosek "Umocowanie beneficjenta"
  • na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2. W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) z podpisami notarialnie poświadczonymi:

  • osobiście w placówce Banku,
  • przesłać pocztą na adres: Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu, Plac Wolności 56, 07-430 Myszyniec

Wszystkie wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w Banku w nieprzekraczalnym terminie do 31 stycznia 2021 r.

W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją będzie wypowiedzenie Umowy przez Fundusz PFR.

UWAGA !!!!
Dla tych z Państwa, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą i osobiście zawarli Umowę, Bank samodzielnie pobrał z bazy CEiDG wydruk potwierdzający umocowanie Beneficjenta oraz przedstawił go w bankowości elektronicznej we Wniosku Umocowanie do akceptacji Przedsiębiorcy.
W tym przypadku Przedsiębiorcy nic nie muszą dostarczać do Banku. Wystarczy tylko, że zalogują się do swojej bankowości elektronicznej, wejdą na Wniosek Umocowanie i zatwierdzą przedstawione tam dane w terminie do dnia 31 stycznia 2021 r.

Od 10.11.2020r. PK w Czarni czynny

Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu informuje, iż od dnia 10 listopada br. Punkt Kasowy w Czarnia będzie ponownie czynny. 

Godziny pracy Banku

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniach:

  • 24 grudnia 2020r. (WIGILIA) wszystkie placówki Kurpiowskiego Banku Spółdzielczego w Myszyńcu będą NIECZYNNE.
    Realizacja przelewów za pośrednictwem bankowości elektronicznej, zaplanowanych zleceń stałych, poleceń zapłaty oraz innych rozliczeń bezgotówkowych, będzie prowadzona jak w każdy dzień roboczy.
  • 31 grudnia 2020r. (CZWARTEK) w związku ze zbliżającym się zakończeniem roku kalendarzowego kasy czynne będą do godz. 14:00, natomiast dokumenty rozliczeniowe wychodzące będą przyjmowane do realizacji do godz. 12:00.


Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

INFORMACJE I ZALECENIA DLA KLIENTÓW W ZWIĄZKU Z KORONAWIRUSEM

Zwracamy się z prośbą o ograniczanie wizyt w Oddziałach naszego Banku do niezbędnego minimum. W zastępstwie osobistych wizyt w Oddziale, zalecamy korzystanie z innych, dostępnych w naszym Banku kanałów kontaktu z pracownikami - telefonicznego lub mailowego (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).

Ponadto rekomendujemy:

  • realizowanie płatności bez użycia gotówki np. za pomocą karty, poprzez bankowość elektroniczną Internet Banking oraz bankowość mobilną „Nasz Bank”;
  • wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem konta on-line;
  • w celu pobrania gotówki korzystania przede wszystkim z bankomatów. Zwracamy się również z prośbą o przestrzeganie zasad w zakresie przebywania w placówce Banku:
  • prosimy, na obsługę poczekać przed placówką – to konieczne i powszechne środki ostrożności,
  • prosimy, zachować odległość przynajmniej 1,5 metra od pozostałych osób,
  • w naszych placówkach regularnie dezynfekujemy urządzenia oraz udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekcyjnym, które rekomendujemy używać przed podejściem do stanowisk obsługi.

Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o zastosowanie się do powyższych rekomendacji oraz zrozumienie, które ma na celu bezpieczeństwo nas wszystkich.

 

Zarząd Kurpiowskiego Banku Spółdzielczego
w Myszyńcu

Płać telefonem jak kartą - Apple Pay

Apple Pay w Kurpiowskim Banku Spółdzielczym w Myszyńcu. Płać wygodniej, szybciej, bezpieczniej.

Płacąc za pomocą Apple Pay, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Takie transakcje są łatwe, bezpieczne i poufne. Zyskujesz też wygodę – teraz na zakupy nie musisz zabierać portfela bo wystarczy, że masz ze sobą swojego iPhone’a.

Płacąc za pomocą Apple Pay poprzez iPhone’a, Apple Watch, iPada lub Maca*, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Płacenie z Apple Pay jest proste, a usługa działa z urządzeniami, których używasz na co dzień. Dane Twojej karty pozostają bezpieczne, ponieważ nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji. Płacenie w sklepach, aplikacjach mobilnych (czyli popularnych „apkach”) i internecie jeszcze nigdy nie było tak łatwe, bezpieczne i poufne.

 

Zabezpieczenia i prywatność

Karta płatnicza naszego banku z Apple Pay. Bezpieczniejsze, bardziej poufne płatności.

Podczas zakupów Apple Pay wykorzystuje numer przypisany konkretnemu urządzeniu i unikalny kod transakcji. Pełny numer karty nigdy nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Apple i nie może być udostępniany sprzedawcom. Apple Pay nie zachowuje danych o transakcjach, które dałoby się powiązać z Twoją tożsamością, zatem wszystkich zakupów dokonujesz całkowicie poufnie.


Jak dodać kartę?

Dodanie karty płatniczej do usługi Apple Pay jest proste. Poniżej podpowiadamy, jak to zrobić.

TARCZA PFR – WAŻNA INFORMACJA

Uprzejmie przypominamy, że Przedsiębiorcy, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju zobowiązani są do przedstawienia w terminie do 31 grudnia 2020 r., w celu weryfikacji przez Bank, dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy.

W przypadku, gdy Umowa została podpisana przez osobę umocowaną, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności, dokumentami potwierdzającymi są:

  • informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu/pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego lub
  • wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Natomiast w sytuacji, gdy Umowę podpisała osoba inna niż umocowana według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub firma posiada reprezentację wieloosobową, wymagane jest przedłożenie Pełnomocnictwa lub Oświadczenia.

W/w dokumenty tj. Pełnomocnictwo albo Oświadczenie, należy opatrzyć podpisem kwalifikowanym elektronicznym lub poświadczyć podpisy notarialnie.

Należy pamiętać, że:

  • Pełnomocnictwo musi być opatrzone datą nie późniejszą niż dzień złożenia wniosku o subwencję. W przypadku tej samej daty, o ważności pełnomocnictwa decyduje godzina notarialnego poświadczenia podpisów lub złożenia ostatniego z wymaganych podpisów kwalifikowanych. W razie braku wskazania godziny poświadczenia notarialnego pełnomocnictwo udzielone w dacie złożenia wniosku nie będzie mogło być zaakceptowane;
  • Oświadczenie musi zostać wystawione po dacie złożenia wniosku o subwencję finansową, jeśli wcześniej nie udzielono pełnomocnictwa osobie wnioskującej. Oświadczenie podpisuje osoba lub osoby umocowane według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo pełnomocnik.

Zarówno Pełnomocnictwo jak i Oświadczenie należy przedłożyć wraz z aktualnym/pełnym odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wydrukiem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Dokumenty należy przedstawić w Banku za pośrednictwem jednego z niżej wymienionego kanału:

1. W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym:

    • za pośrednictwem bankowości elektronicznej wchodząc na dedykowany Wniosek „Umocowanie beneficjenta”,
    • na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2. W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) z podpisami notarialnie poświadczonymi:

    • osobiście w placówce Banku,
    • przesłać pocztą na adres: Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu, Plac Wolności 56, 07-430 Myszyniec

Wszystkie wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w Banku w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2020 r.

W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją będzie wypowiedzenie Umowy przez Fundusz PFR.

UWAGA !!!!

Dla tych z Państwa, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą i osobiście zawarli Umowę, Bank samodzielnie pobierze z bazy Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wydruk potwierdzający umocowanie Beneficjenta oraz przedstawi go w bankowości elektronicznej we Wniosku Umocowanie do akceptacji Przedsiębiorcy. W tym przypadku Przedsiębiorcy nic nie muszą dostarczać do Banku. Wystarczy tylko, że zalogują się do swojej bankowości elektronicznej, wejdą na Wniosek Umocowanie i zatwierdzą przedstawione tam dane w terminie do dnia 31 grudnia 2020 r.

Usługa MojeID

Co to jest mojeID i Profil Zaufany?

mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości on-line w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia ono realizację drogą elektroniczną wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych. Dzięki mojeID nie trzeba udawać się osobiście  do urzędu, ubezpieczyciela, dostawcy energii, placówki medycznej czy firmy telekomunikacyjnej, by sfinalizować umowę lub podpisać dokumenty. Usługa mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, w zaciszu domowym, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

Profil Zaufany jest jednym z elementów mojeID. Umożliwia korzystanie z cyfrowych usług publicznych (np. składanie pism urzędowych, wniosków o wydanie paszportu czy prawo jazdy). 


Dzięki usłudze MojeID można:

  • utworzyć Profil zaufany, dzięki któremu możesz korzystać z usług e-administracji przez internet,
  • podpisywać za pomocą Profilu zaufanego dokumenty w urzędach publicznych,
  • identyfikować swoją tożsamość np. w firmach ubezpieczeniowych, placówkach medycznych – szczegółowa lista firm znajduje się na stronie mojeID 

 

MojeID to usługa, która pozwala na bezpieczne potwierdzanie tożsamości m.in. na tych platformach usług publicznych:


Szczegółowe informacje o usłudze mojeID znajdą Państwo na stronie www.mojeid.pl

Regulamin usługi mojeID:



Poniżej zamieszczamy instrukcję, która może być pomocna podczas zakładania Profilu Zaufanego oraz potwierdzaniu profilu za pomocą usługi mojeID w bankowości internetowej Kurpiowskiego Banku Spółdzielczego w Myszyńcu: