Brak zmian ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie. Czytaj więcej…
|
Przedsiębiorcy i instytucje |
|
Płacąc za pomocą Apple Pay, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Takie transakcje są łatwe, bezpieczne i poufne. Zyskujesz też wygodę – teraz na zakupy nie musisz zabierać portfela bo wystarczy, że masz ze sobą swojego iPhone’a.
Płacąc za pomocą Apple Pay poprzez iPhone’a, Apple Watch, iPada lub Maca*, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Płacenie z Apple Pay jest proste, a usługa działa z urządzeniami, których używasz na co dzień. Dane Twojej karty pozostają bezpieczne, ponieważ nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji. Płacenie w sklepach, aplikacjach mobilnych (czyli popularnych „apkach”) i internecie jeszcze nigdy nie było tak łatwe, bezpieczne i poufne.
Zabezpieczenia i prywatność
Karta płatnicza naszego banku z Apple Pay. Bezpieczniejsze, bardziej poufne płatności.
Podczas zakupów Apple Pay wykorzystuje numer przypisany konkretnemu urządzeniu i unikalny kod transakcji. Pełny numer karty nigdy nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Apple i nie może być udostępniany sprzedawcom. Apple Pay nie zachowuje danych o transakcjach, które dałoby się powiązać z Twoją tożsamością, zatem wszystkich zakupów dokonujesz całkowicie poufnie.
Jak dodać kartę?
Dodanie karty płatniczej do usługi Apple Pay jest proste. Poniżej podpowiadamy, jak to zrobić.
Co to jest mojeID i Profil Zaufany?
mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości on-line w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia ono realizację drogą elektroniczną wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych. Dzięki mojeID nie trzeba udawać się osobiście do urzędu, ubezpieczyciela, dostawcy energii, placówki medycznej czy firmy telekomunikacyjnej, by sfinalizować umowę lub podpisać dokumenty. Usługa mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, w zaciszu domowym, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.
Profil Zaufany jest jednym z elementów mojeID. Umożliwia korzystanie z cyfrowych usług publicznych (np. składanie pism urzędowych, wniosków o wydanie paszportu czy prawo jazdy).
Dzięki usłudze MojeID można:
MojeID to usługa, która pozwala na bezpieczne potwierdzanie tożsamości m.in. na tych platformach usług publicznych:
Szczegółowe informacje o usłudze mojeID znajdą Państwo na stronie www.mojeid.pl
Regulamin usługi mojeID:
Poniżej zamieszczamy instrukcję, która może być pomocna podczas zakładania Profilu Zaufanego oraz potwierdzaniu profilu za pomocą usługi mojeID w bankowości internetowej Kurpiowskiego Banku Spółdzielczego w Myszyńcu:
Uprzejmie informujemy, że od dnia 1 lipca br. w systemie bankowości elektronicznej, można składać wnioski w Programie Dobry Start (300+) na wyprawkę szkolną dla uczniów, bez względu na dochód rodziny. Świadczenie mogą otrzymać uczniowie do 20 roku życia lub, w przypadku niepełnosprawności, do 24 roku życia. Świadczenie nie obejmuje dzieci, które w roku szkolnym 2020/2021 idą do przedszkola lub tzw. „zerówki".
Jednocześnie przypominamy, że obecny okres świadczeniowy Programu „Rodzina 500+” trwa do maja 2021 r. Wnioski na nowy okres świadczeniowy można będzie składać w systemie bankowości elektronicznej od 1 lutego 2021 r.
Działaj rozsądnie. Nie ulegaj złudnym wizjom dużego i szybkiego zysku oferowanym przez przestępców!!!
Zapraszamy Komunikat Prokuratury Krajowej, Komendy Głównej Policji i FinCERT.pl – Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP z dnia 10 lipca 2020 r.
Szanowni Państwo,
W trosce o bezpieczeństwo Państwa środków oraz danych ostrzegamy przed próbami oszustw związanych z inwestowaniem na rynkach kryptowalut i Forex za pośrednictwem fałszywych serwisów internetowych.
Należy zaznaczyć, że inwestycje w kryptowaluty lub na rynkach Forex, co do zasady są legalne. Jednakże zanim zaczniemy inwestować warto zapoznać się ze wszystkim zasadami jakie dotyczą tego typu działalności. Podstawową zasadą jest, że można dużo zyskać, ale też można wszystko stracić! Nie ma zysków bez ryzyka, a w tym przypadku ryzyko jest bardzo wysokie! Rzekome ułatwienia w inwestowaniu na tych rynkach wykorzystują przestępcy, którzy oferuję pośrednictwo w takich inwestycjach.
Wyłudzeń dokonują osoby podające się za tzw. „brokerów” inwestycyjnych – pracowników firm zajmujących się pośrednictwem i doradztwem inwestycyjnym. Firmy te ogłaszają swoje usługi za pomocą reklam w mediach społecznościowych, serwisach internetowych oraz aplikacjach mobilnych. Dla przyciągnięcia uwagi i uwiarygodnienia treści w reklamach wykorzystywane są wizerunki „przeciętnego Kowalskiego”, który szybko zyskał dzięki współpracy z „pośrednikiem”, lub wizerunek powszechnie znanych i rozpoznawalnych osób, (sportowców, polityków, aktorów, dziennikarzy, celebrytów) bez ich wiedzy i zgody, a przekaz jest zmanipulowany. Informacje te są kierowane do potencjalnych ofiar wskazując na możliwość osiągnięcia bardzo wysokich zysków. Obietnica inwestowania jest nieprawdziwa i zazwyczaj kończy się utratą pieniędzy.
Dlatego, jeśli natrafisz na artykuł lub skontaktuje się z Tobą osoba informująca Cię o:
zastanów się chwilę. Zachowaj zdrowy rozsądek i dużo ostrożności. Nie ulegaj presji, nie daj skusić się pozornie atrakcyjnymi ofertami, nie działaj pod wpływem chwili. To może być oszustwo!!!
W takich sytuacjach Prokuratura Krajowa, Komenda Główna Policji i FinCERT.pl – Bankowe Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP zalecają:
Jeżeli podejrzewasz, że padł(aś/eś) ofiarą oszustwa zawsze masz prawo skontaktować się ze swoim bankiem, oraz złożyć stosowne zawiadomienie na Policji.
Więcej informacji o przestępstwach z użyciem internetowych serwisów do inwestowania w kryptowaluty lub Forex znajdziesz w poniżej załączonym pliku.
Prokuratura Krajowa
Komenda Główna Policji
FinCERT.pl – Bankowe Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP
Zapraszamy na bezpłatne webinarium na temat bezpieczeństwa w sieci – 22 czerwca br.
Webinarium pt. „Bezpieczeństwo Twoich danych w sieci i ochrona przed wyłudzeniami” odbędzie się w ramach „Czerwca z bankiem spółdzielczym”.
Organizatorem wydarzenia jest Krajowy Związek Banków Spółdzielczych we współpracy z Biurem Informacji Kredytowej.
Webinarium odbędzie się w dniu 22 czerwca 2020 r. od godz. 12:00, w formule wirtualnej (on-line) i będzie miało charakter interaktywny, z możliwością zadawania pytań i prowadzenia dyskusji z prowadzącym.
Webinarium poprowadzi:
Bartosz Wójcicki - Dyrektor Biura Usług Antyfraudowych, BIK SA. Absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych. Od początku swojej pracy zawodowej związany był z szeroko rozumianym obszarem bezpieczeństwa. Od 2008 r., w sektorze finansowym, w obszarze przeciwdziałania przestępstwom dokonywanym na szkodę banków. Kierował departamentem odpowiedzialnym za zarządzanie ryzkiem operacyjnym, w tym prewencję przestępstw, ryzykiem compliance oraz AML. Posiada doświadczenie związane z ochroną danych osobowych oraz ochroną osób i mienia.
Od 2014 r. rozwija portfolio produktów antyfraudowych oferowanych przez Biuro Informacji Kredytowej, mających na celu ochronę sektora finansowego (banki, firmy leasingowe, firmy pożyczkowe) przed wyłudzeniami. Jest współtwórcą Platformy Antyfraudowej BIK. W 2017 r. objął funkcję dyrektora Biura Usług Antyfraudowych, które odpowiada za rozwój produktów antyfraudowych dla sektora bankowego i pozabankowego.
Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 19 czerwca br.
Zapisy odbywają się wyłącznie za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego. Warunki techniczne i tryb udostępnienia będzie przekazany uczestnikom po zapisaniu się.
WAŻNE! Prawidłowe zgłoszenie na szkolenie jest równoznaczne z otrzymaniem automatycznego maila zwrotnego na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym.
REJESTRACJA
W pole dane do faktury oraz członek KZBS proszę wstawić nazwę banku/nazwę firmy – udział jest darmowy, nie będą wystawiane faktur.
W celu złożenia wniosku dotyczącego świadczeń m.in. Dobry Start (300+), Rodzina 500+, Tarcza antykryzysowa niezbędne jest wyłączenie blokady wyskakujących okienek.
W zależności od wykorzystywanej przeglądarki, można dodać wyjątki lub blokadę można wyłączyć w następujący sposób:
Aby włączyć lub wyłączyć blokowanie wyskakujących okienek
Otwórz program Internet Explorer, wybierz przycisk Narzędzia, a następnie wybierz pozycję Opcje internetowe.
Na karcie Prywatność w obszarze Blokowanie wyskakujących okienek zaznacz lub wyczyść pole wyboru Włącz blokowanie wyskakujących okienek, a następnie wybierz pozycję OK.
Jeżeli Klient nie chce całkowicie usunąć blokady, należy przejść do Ustawień blokady i dodać witrynę bankowości internetowej banku do listy witryn zaufanych, poprzez wpisanie w pole Adres witryny Sieci Web, która ma być dozwolona: adresu https://bank.kbsmyszyniec.pl
Włączanie i wyłączanie wyskakujących okienek
Na komputerze otwórz przeglądarkę Google Chrome.
W prawym górnym rogu kliknij Więcej
Ustawienia.
W sekcji „Prywatność i bezpieczeństwo” kliknij Ustawienia witryn.
Kliknij Pop-upy i przekierowania.
U góry włącz ustawienie Dopuszczone lub Zablokowane.
Zezwalanie na wyskakujące okienka lub ich blokowanie na określonej stronie
Aby otworzyć ustawienia mechanizmu blokowania wyskakujących okien:
Zezwalaj/Allow - przycisk pozwala dodać witrynę do listy uprawnionych.
Usuń witrynę/Remove Website - przycisk pozwala usunąć zaznaczoną witrynę z listy uprawnionych.
Usuń wszystkie witryny/Remove All Websites - przycisk pozwala usunąć wszystekie witryny z listy uprawnionych.
Po wprowadzonych zmianach należy je zapisać wciskając przycisk Zapisz zmiany/Save Changes.
Uruchom przeglądarkę Safari na komputerze Mac.
Na pasku menu kliknij pozycję Safari, a następnie wybierz opcję Preferencje.
Na karcie Ochrona w obszarze Zawartość witryny odznacz opcję Blokuj okna wyskakujące.