• Aktualności
  • Nieplanowana przerwa w działaniu usług i Bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej w dniu 20.11.2024r.

Nieplanowana przerwa w działaniu usług i Bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej w dniu 20.11.2024r.

20-11-2024

Aktualizacja:

Awaria została usunięta o godz 9:06. Usługi związane z działaniem bankowości internetowej oraz mobilnej zostały przywrócone.

Szanowi Państwo,

Od 8:23 dnia dzisiejszego tj. 20.11.2024r. wystepują problemy z logowaniem do bankowości internetowej oraz z aplikacją mobilną. Przerwa  spowodowa jest problemami technicznymi dostawcy oprogramowania. Trwają prace w celu przywrócenia działania usług.

Przepraszamy za zaistniałe niedogodności.

Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu oświadcza, iż opublikowane na niniejszej stronie internetowej informacje, mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty Banku w rozumieniu przepisów prawa cywilnego. Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu nie ponosi odpowiedzialności za skutki działań, podejmowanych w oparciu o te informacje. Bank nie odpowiada za treści umieszczone w zewnętrznych serwisach WWW, do których łącza zostały umieszczone na niniejszym serwisie.