Co to jest mojeID i Profil Zaufany?
mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości on-line w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia ono realizację drogą elektroniczną wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych. Dzięki mojeID nie trzeba udawać się osobiście do urzędu, ubezpieczyciela, dostawcy energii, placówki medycznej czy firmy telekomunikacyjnej, by sfinalizować umowę lub podpisać dokumenty. Usługa mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, w zaciszu domowym, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.
Profil Zaufany jest jednym z elementów mojeID. Umożliwia korzystanie z cyfrowych usług publicznych (np. składanie pism urzędowych, wniosków o wydanie paszportu czy prawo jazdy).
Dzięki usłudze MojeID można:
MojeID to usługa, która pozwala na bezpieczne potwierdzanie tożsamości m.in. na tych platformach usług publicznych:
Szczegółowe informacje o usłudze mojeID znajdą Państwo na stronie www.mojeid.pl
Regulamin usługi mojeID:
Poniżej zamieszczamy instrukcję, która może być pomocna podczas zakładania Profilu Zaufanego oraz potwierdzaniu profilu za pomocą usługi mojeID w bankowości internetowej Kurpiowskiego Banku Spółdzielczego w Myszyńcu:
Rodzina 500+ to świadczenie wychowawcze przyznane przez państwo w wysokości 500 zł miesięcznie na każde dziecko w wieku do ukończenia 18 lat. Rodzice mogą otrzymać świadczenie wychowawcze bez względu na wysokość dochodów.
Od 1 lutego 2023 r. ruszy kolejny nabór wniosków o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego na nowy okres świadczeniowy, trwający od 1 czerwca 2023 r. do 31 maja 2024 r.
Wnioski o świadczenie wychowawcze na nowy okres przyjmuje i rozpatruje Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Wnioski pozwalające uzyskać prawo do świadczenia wychowawczego na nowy okres rozpoczynający się 1 czerwca 2023 r., będzie można składać do ZUS już od 1 lutego 2023 r. wyłącznie przez Internet za pośrednictwem jednego z trzech kanałów wnioskowania:
Program Dobry Start 300+ to wsparcie dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny.
Wnioski mogą składać rodzice uczniów:
bez względu na dochód rodziny.
Program Aktywny Rodzic wspiera rodziców i opiekunów dzieci do lat 3 w łączeniu obowiązków zawodowych z rodzicielstwem. Dzięki niemu możesz ubiegać się o trzy różne świadczenia, dostosowane do Twojej sytuacji rodzinnej i zawodowej.
500 zł miesięcznie dla rodziców, którzy sprawują opiekę nad dzieckiem w domu.
1500 zł miesięcznie na opłacenie opieki w żłobku lub klubie dziecięcym.
Wsparcie dla aktywnych zawodowo rodziców w wysokości 1500 zł miesięcznie.
Wnioski mogą składać rodzice (matka, ojciec) oraz opiekunowie faktyczni, prawni, rodziny zastępcze oraz osoby prowadzące rodzinne domy dziecka. Świadczenia przysługują bez względu na dochód rodziny. Nie podlegają opodatkowaniu ani egzekucji komorniczej.
Wnioski o świadczenie „Aktywni rodzice w pracy” i „Aktywnie w domu” można składać najwcześniej w 12 miesiącu życia dziecka. Wniosek o świadczenie „Aktywnie w żłobku” można złożyć w dniu, gdy dziecko zacznie uczęszczać do żłobka, klubu dziecięcego lub trafi pod opiekę dziennego opiekuna.
Wnioski o świadczenie można składać za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej Banku od 1 października 2024 r. Po zalogowaniu, wybierz zakładkę „Świadczenia”, a następnie odpowiedni wniosek, w tym przypadku „Aktywny Rodzic”.
Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu oświadcza, iż opublikowane na niniejszej stronie internetowej informacje, mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty Banku w rozumieniu przepisów prawa cywilnego. Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu nie ponosi odpowiedzialności za skutki działań, podejmowanych w oparciu o te informacje. Bank nie odpowiada za treści umieszczone w zewnętrznych serwisach WWW, do których łącza zostały umieszczone na niniejszym serwisie.