Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Prośba o przelew BLIK już dostępna!

Data publikacji:

Szanowni Państwo,

Informujemy, że udostępniliśmy nową funkcjonalność BLIKA -  Prośba o przelew BLIK.

Czym jest Prośba o przelew BLIK (P2PR)

Prośba o przelew BLIK to nowa funkcjonalność BLIKA, która umożliwia klientowi wysłanie prośby o przelew, w określonej kwocie, do innego użytkownika BLIK. Transakcja odbywa się w czasie rzeczywistym. Warunkiem jest aby bank odbiorcy udostępniał tę funkcję w swojej aplikacji mobilnej.

Jak wygląda proces dla Klienta

  • Klient inicjujący prośbę o przelew loguje się do aplikacji mobilnej banku, wybiera ikonę BLIK, a następnie klika ikonę Prośba o przelew. Wybiera kontakt (np. z książki adresowej lub wpisuje numer telefonu), określa kwotę i wysyła zapytanie.
  • Odbiorca otrzymuje powiadomienie w aplikacji mobilnej i może: zaakceptować prośbę – środki są przekazywane natychmiast, odrzucić prośbę – transakcja nie dochodzi do skutku, zignorować – prośba wygasa po określonym czasie.

Bezpieczeństwo i kontrola

  • Transakcja jest realizowana tylko po akceptacji przez odbiorcę.

Aby funkcjonalność "Prośba o przelew BLIK" była dostępna w aplikacji mobilnej KBS Myszyniec należy zaktualizować aplikację do wersji 2.12.0. Najnowsza wersja aplikacji dostępna jest w sklepach Google Play oraz App Store.