- zobacz jakie to wygodne
W Aplikacji mobilnej Nasz Bank dostępne są usługi BLIK. Dzięki nim możliwe jest przeprowadzanie transakcji (wypłaty i płatności za zakupy) z wykorzystaniem sześciocyfrowego kodu wyświetlanego w aplikacji mobilnej, który służy do akceptowania operacji na telefonie. Transakcje BLIK są bezpieczne, wygodne, realizowane szybko bez zwłoki i pozbawione ryzyka przechwycenia przez niepowołane osoby danych klienta. W trakcie akceptacji transakcji klient ma ponowną możliwość weryfikacji jej na ekranie telefonu. Usługi BLIK dają możliwość przeprowadzania transakcji przy użyciu smartfona, bez konieczności posiadania przy sobie kart płatniczych.
W ramach usług BLIK w Aplikacji mobilnej Nasz Bank klienci mają możliwość: wypłacania gotówki w bankomatach, płacenia za zakupy w sklepach internetowych i stacjonarnych przy użyciu terminali płatniczych.
Wypłaty z bankomatu bez karty
W celu wypłaty w bankomacie należy wybrać metodę wypłaty środków BLIK, a w Aplikacji mobilnej Nasz Bank wygenerować kod BLIK, przepisać go na klawiaturze bankomatu, a następnie zatwierdzić operację na ekranie telefonu. Wysyłając kod BLIK innej osobie, można również przekazać środki osobie znajdującej się w innym miejscu, np. dziecku lub znajomemu.
Płatności w sklepie stacjonarnym
Aby dokonać płatności w sklepie należy poinformować sprzedawcę o wyborze tej opcji, przejść do Aplikacji mobilnej Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na terminalu płatniczym, a następnie zatwierdzić transakcję w aplikacji. Dzięki takiej formie płatności klient zyskuje nie tylko czas, ale także poczucie bezpieczeństwa i możliwość dodatkowej weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.
Płatności w sklepie internetowym
Aby dokonać transakcji w sklepie internetowym, wystarczy włączyć Aplikację mobilną Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na stronie sklepu i zatwierdzić. Czynności te są znacznie szybsze i wygodniejsze, niż logowanie do banku i ręczne autoryzowanie płatności. Dodatkowo klient ma możliwość weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.
Proces aktywacji przedstawiamy na przykładzie wersji aplikacji dla urządzeń z system Android. Aktywacja dla urządzeń z systemem iOS jest analogiczna.
Pliki do pobrania:
Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu
Plac Wolności 56
07-430 Myszyniec
KRS: 0000145644
NIP: 7581000889
REGON: 000508632
D-U-N-S: 522549054
tel: 29 77 21 022
https://www.kbsmyszyniec.pl
Adres:
Plac Wolności 56
07-430 Myszyniec
Oddział czynny: | |
Poniedziałek | 8.00 – 15.00 |
Wtorek | 8.00 – 17.00 |
Środa | 8.00 – 15.00 |
Czwartek | 8.00 – 15.00 |
Piątek | 8.00 – 15.00 |
Adres:
ul. Sienkiewicza 38 A
07-437 Łyse
Oddział czynny: | |
Poniedziałek | 8.00 – 15.00 |
Wtorek | 8.00 – 17.00 |
Środa | 8.00 – 15.00 |
Czwartek | 8.00 – 15.00 |
Piątek | 8.00 – 15.00 |
Adres:
ul. Dzieci Polskich 2
07-410 Ostrołęka
Oddział czynny: | |
Poniedziałek | 8.00 – 15.00 |
Wtorek | 8.00 – 17.00 |
Środa | 8.00 – 15.00 |
Czwartek | 8.00 – 15.00 |
Piątek | 8.00 – 15.00 |
Adres:
ul. Rynek 12
12-114 Rozogi
Oddział czynny: | |
Poniedziałek | 8.00 – 15.00 |
Wtorek | 8.00 – 17.00 |
Środa | 8.00 – 15.00 |
Czwartek | 8.00 – 15.00 |
Piątek | 8.00 – 15.00 |
Adres:
ul. Władysława Broniewskiego 2B
07-415 Olszewo-Borki
Placówka czynna od poniedziałku do piątku w godz. od 08:00 do 15:00
Adres:
Czarnia
07-431 Czarnia
Placówka czynna od poniedziałku do piątku w godz. od 08:00 do 15:00
Adres:
ul. Ostrołęcka 2
07-437 Łyse
Placówka czynna od poniedziałku do piątku w godz. od 08:00 do 12:00
Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu oświadcza, iż opublikowane na niniejszej stronie internetowej informacje, mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty Banku w rozumieniu przepisów prawa cywilnego. Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu nie ponosi odpowiedzialności za skutki działań, podejmowanych w oparciu o te informacje. Bank nie odpowiada za treści umieszczone w zewnętrznych serwisach WWW, do których łącza zostały umieszczone na niniejszym serwisie.