W oknie logowania do systemu bankowości elektronicznej umożliwiono zresetowanie hasła w przypadku zablokowania dostępu przez trzykrotne błędne wprowadzenie hasła lub jego zapomnienie.
W celu zresetowania hasła do bankowości internetowej należy:
1. Wybrać Problem z logowaniem?Zresetuj hasło
2. Następnie należy wprowadzić Identyfikator i Numer telefonu.
3. Po zatwierdzeniu operacji zostanie wysłany kod weryfikacyjny na adres email podany w Banku, należy go odczytać ze skrzynki email i wprowadzić w oknie logowania w polu Kod wiadomości email.
4. Ostatni etap resetowania hasła, to poprawna odpowiedź na pytania weryfikacyjne wyświetlone w bankowości internetowej i zatwierdzenie operacji.
Skontaktuj się z nami
Centrala
Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu Plac Wolności 56 07-430 Myszyniec
Adres do doręczeń elektronicznych: AE:PL-45764-49971-VJWGV-21